۱۳۸۸ آبان ۳۰, شنبه

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرت

سلاااااااااااااااااااااام دوستای خوبم.
امیدوارم که حال همتون خوب باشه.....
مثل من......!!!!!!
من حالم خیلی خیلی خوب شده. خدایا شکرت خدیا نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم احساس میکنم نماز ارضام نمیکنه دوست دارم یه کار دیگه بکنم. مثلا دوست دارم بمیرم..............
نمیدونم کدوم یکی از شما عزیزا به این حسی که من رسیدم رسیدید اما خیلی حال میده آدم احساس  قدرت میکنه و احساس میکنه دیگه به هیچ کس تو این دنیا نیاز نداره.
موفق باشیییییییییییییییییییییییییییییییییییییید و سبز
بای بای فعلا

۲ نظر:

عبدالزهرا گفت...

خدا نکنه که بمیری.اما امیدوارم همیشه به مدد اهل بیت قوی باشی
راستی با اجازه من لینکت کردم
موفق باشی

عبدالزهرا گفت...

من چالوس درس میخونم اما خونمون هم نزدیکه چالوس هستش
چی بود مگه.
عکس من که حجم زیادی نداره!!!!
اما بیا اگه تو این لینک برو دیگه
لازم نیست دانلود کنی
http://450.ir/upload/img/1001/1101-02-99727i85-29253-auto-dsc.JPG
اما اگه دوست داری دانلود هم کنی اینم
لینک دانلود هستش که بخاطرت تو rapidshare اپلود کردم
http://rapidshare.com/files/311402080/DSC01538.JPG.html
اما اولی راحت تره فقط کافیه سایت رو باز کنی .
اگه عکسم رو دیدی بهم بگو چون ذوق دارم
نسترن جون خیلی دوتت دارم