۱۳۸۸ آبان ۲۸, پنجشنبه

سلام دوستای گلم .
ممنون که وبلاگ اومدین و این خونه تاریک وبلاگ من رو با نور وجود نورانیتون روشن کردین .
سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه زهرا رو به همه دوستای گلم تبریک میگم و امیدوارم که زیر سایه این دو عزیز به موفقیت برسید.
راستی بچه ها امروز خاله و شوهر خالم از کربلا راه افتادن . وااااااااااااااای که چقدر خوش به حالشونه.
وای که چقدر سعادت میخواد کربلا رفتن.
یا امام حسین میتونم خواهش کنم که اگه منو کربلا راه نمیدی لااقل بزار یه بار دیگه خواب کربلاتو ببینم آقا....
به خدا دوستت دارم....
به خدا من کنیزتم....
خدایا خودت به درد دل عاشقا برس........

امروز صبح مادرم رو هم با خودم به پارک بردم تا ورزش کنه.
نمیدونین چه هوایی بود انقدر سرد بووود.
راستی نگفتم من و خواهرم که دو سال از من بزرگتره هر روز ساعت 6 میریم پارک ساعی و ورزش میکنیم .
خیلی حال میده هم برای سلامتی و تناسب اندام خوبه هم برای این که نماز صبحتون قضا نمیشه.
پیشنهاد میکنم برین و ازجوونی و از دوران زندگیتون لذت ببرین.
مدت ها بود که طعم واقعی زندگی رو نچشیده بودم. مدت ها بود که احساس شادابی نداشتم . یه نامرد در حقم چنان جفا کرد که از همه چیزم افتادم....
من اونو نمیبخشم...
تا آخرین لحظه های زندگیم بدیشو فراموش نمیکنم....
خیلی سخته که یکی با احساساتت بازی کنه.....
اصلا ولش کن ارزش نداره که بخوام بهش فکر کنم چه رسد به این که .....
ولی من نه نفرینش کرد و نه آهی پشتش کشیدم....
فقط اونو سپردم به امام حسین. چون اونم عاشق امام حسینه......
مدونم که خود آقا اباعبدالله حقشو کف دستش میذاره . من کی باشم .....
راستی میخوام از زهرای نازم تشکر کنم که به وبلاگم اومد و میخوام بهش بگم که آدرس وبلاگشو ندارم و برام بذاره . همچنین برای فاطمه دریایی گلم ...
خوب من دیگه کم کم باید برم میخوام اینو بدونین که واسه تک تکتون دعا میکنم و از خدای مهربونم میخوام که شما دوستای گلم رو گیر هیچ نا اهل بی معرفت نکنه.

۳ نظر:

عبدالزهرا گفت...

سلام نسترن جان
مطلب جالبی گذاشتی.
ممنون
من اسم اصلیم نورالدین هستش.22سالمه.
دانشجوی ترم 3 عمران از چالوس
3 سال هستش که نماز میخونن.قبلشم همه چیز بجز خدا و اهل بیت رو زیر سوال میبردم.تنها آرزوی دینی ام بعد ظهور آقا اینکه افراد جامعه اهل دل بشن
اینم لینک عکس من هستش.حجم نداره
دانلود کن ببین به قیافه من میخوره
1 رکعت نماز بخونم!!!!!!!!!!!
http://www.persianupload.com/5449559
بعد که از لینک بالا عکس منو دیدی حالا
بگو واقعا به اون قیافه سوسول
میخوره 1 رکعت نماز
خیلی دوستتون دارم
منتظر نظرتم

عبدالزهرا گفت...

راستی یه سوال دامغان تو کدوم استان هستش!!!!!!!!!!
چاکریم

عبدالزهرا گفت...

یاد ما نمیکنی!!!!!!!!!!!!!