۱۳۸۸ آبان ۲۵, دوشنبه

بازم سلام ....
وای خدا چقدر دلم گرفته الان ...
رفتم به ولاگ یکی از دوستای خوبم سرزدم با نام فاطمیون خیلی با عکساش گریه کردم . عکس های آقام حیدر و اربابم حسین بود. 
خدایا مرسی .

نمیره از خیال ما شبای بین الهرمین 
نقش قشنگ پرچم اربـــــــاب حسین
یادش بخیر گنبدشو دیدم با چشمون ترم
یادش بخیر هروله روبرو حــــــــــــرم
این بار دیگه جون میدم آقا به زیر ایوون طلات
اگه یه بـــــــــــــــــــــــــــــار دیگه بیام کربوبلا



خدایا چی میشه منم برم........

 

 کربو بلا شبای جمعه شبای حساسشه
رقیه تو سحن عمو عباســــــــــــــــشه
 


خدیا ازت خواهش میکنم قسمت منم کربلا کن 
به خدا دیگه دارم میمیرم 
انقدر دلم میخوااااااااااااااااد 
انقدر دلم هوس کربلا کرده که نگو 
خدایا التماس میکنم 
یا حسین حالا دیگه اومدی تو دل من و منم مثله عاشقای واقعیت همش دارم برات اشک میریزم . 
خدایا چی میشه برم تو حرم آقام علی.........
یعنی میشه خوابم تعبیر بشه؟؟؟؟
یعنی میشه منم بتونم برم تو حرم ارباب گریه کنم
دستای کثیفمو به حرم ناز و مقدسش بزنم؟
پاهای گناهکارمو رو فرشای تمیزش بذارم؟
چشمای خطاکارم رو به ضریحش بدوزمو بهش 
قول بدم؟؟؟؟؟
بهش بگم ببخشید مولا..
ببخشید سالار.......
ببخشید که بیست و یک محرم تورو شنیدم و حست نکردم
ببخشید ارباب
ببخشید که سالها دلم خواست اما نه تو رو.......
ببخشید ارباب.....
ببخشید که خیانت کردم .
ببخشید که در حقت جفا کردم...
ببخشید که تودرخشیدی و من چشمامو بستم.....
منو بخشیدی و من چشمامو بستم.........
ارباب میگفتم یه قطره اشک واسه تو وروود به بهشته 
اما من نشنیدم 
اما من ندیدم
امید میگفت ارباب اینطوریه 
من ندیدم 
من نشنیدم 
ارباب بذار بیام پابوست
بذار منم سگ در خونت بشم
بذار منم عاشقت باشم
این از کرم و فضل خدای مهربونم و شماست که عاشقت شدم 
ارباب نگاتو ازم برندار چون 
من بدون تو = خوار و ذلیل
من بدون تو = بدبخت و عاجز
ارباب دوستت دارم

یا حســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــین




 

۲ نظر:

عبدالزهرا گفت...

سلام نسترن جان.
حال خوبه!
ممنون که به وب من اومدی.خیلی وبت زیباست و عکس هایقشنگی هم گذاشتی
از این به بعد اگه دوست داشته باشی بیشتر با هم آشنا بشیم.منظورم تبادل نظر تو وبلاگ هستش
دوستتون دارم.امیدوارم در پناه حق باشی.من دیگه همیشه بهت سر میزنم به امید خدا

عبدالزهرا گفت...

سلام نستن خانم.خوبی!
سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) بر همه مبارک باد
همیشه شاد باشی دوست من
ما با همین موضوع آپ هستیم
خوشحال میشیم به ما سر بزنی[گل]