۱۳۸۸ آذر ۳, سه‌شنبه

بــــــــــــــه بـــــــــــه سلاااااااااااااااااااااام دوستای خوبم. امیدوارم شما هم مثله من حالتون خوب باشه.
این روزا انقدر سرم شلوغ بود که اصلا فرصت نمیکردم بیام آپ کنم.
دلم هوای طبیعت کرده. مثلا لواســــــــــــون. الان حتما هواش عالیه !!!!!
به خدا درگیریم انقدر زیاده که حتی نمیتونم به خودم فکر کنم. چه برسه به.....
خدای مهربونم. قربون قدرتت برم که با هر دم و باز دم تو چشمام جلوه میکنه.
خدا گلم!!!!
انقدر صبور و بزرگواری که حتی من نمیتونم یه وقتایی اندازشو درک بکنم .
خدای خوبم. جان نسترن هوامو داشته باش.
دوستت دارم ای همیشه خندان ..........!!!!!
یا زهرا
نظر یادتون نره
بای بای

۱۱ نظر:

عبدالزهرا گفت...

من به مناسبت شهادت امام باقر آپ کردم خوشحال میشم سر بزنی
امیدوارم همیشه سلامت باشی
خیلی مطلب جالبی نوشتی نسترن جان
خیلی با خودت و نوشته هات من زندگی میکنم.آدم باید اهل دل باشه نه مثل این
خشک مذهب ها که فقط ریش دارن.
ای کاش همه مثل شما بودن.

عبدالزهرا گفت...

سلان نسترن جان
اون نظر رو که نوشتی باید بگم منم قبول ندارم اون آدم رو. به اندازه ذره ای هم بعضی چیزها رو قبول ندارم اما مجبورم
مجبور مجبور مجبور
یه نفر یه نظری رو گذاشت که اگه نمینوشتم ضایع میشد
من تفکرم رو فقط به تو گفتم چون بهت اعتماد کردم
حتی تو سایت هم در این باره نظر نذار
چون حتی به نویسنده هام هم اعتماد ندارم.
فقط به خودت اعتماد کردم.این تفکرم رو فقط به تو گفتم
محض سیاست مجبورم بذارم
من به میر حسین موسوی رای دام
و همیشه هم باهاشم و دلم با اون مرد بزرگ هستش و حتی سایتهایی که ازش ذره ای بد نوشتن و درخواست لینک دادن به من رو من رد کردم.اما به خاطر اون نظر مجبور شدم
نسترن جان به امید روزی که در جهان عدل حکم فرما شود
تورو خدا این نظر منو بعد خوندن حذف کن و فقط تو دلت تفکر منو نگه دار
دوستت دارم زیاد عزیزم

عبدالزهرا گفت...

نسترن جان نظر بالای منو تا خوندی پاک کن خواهشا
خیلی دوستت دارم
بقربون تو و هر اهل دلی

عبدالزهرا گفت...

من به مناسبت شهادت حضرت مسلم و عرفه آپ کردم
خوشحال میشم یه سری بزنی

عبدالزهرا گفت...

نسترن جان ممنون از لطفت
امیدوارم در جهان عدل حکم فرما بشه
فقط یه لطف کوچیک کن و نظری رو که من بالا درباره عقایدم دادم پاک کن

عبدالزهرا گفت...

ما از همین الان به مناسبت عید غدیر آپ میکنیم.منتظر حضور گرم همیشگی شما هستیم که ما را دلشاد میکند
این عید بر همه مبارک
نظرمم پا کنی ممنون میشم

عبدالزهرا گفت...

تولد آقا امام هادی (ع) بر همه شیعیان جهان مبارک
به این مناسبت آپ کردیم و خوشحال میشیم که یه سری به ما بزنید

عبدالزهرا گفت...

سلام بر عزیز دل من
عید غدیر بر شما مبارک
ما به مناسبت عید غدیر تو وبمون یه جشن درست و حسابی ترتیب دایم برای شادی دل مولا.کیک هم داریم
خوشحال میشیم تو جشن ما بیای تا یه جشن خوب داشته باشیم
دیر برسی کیک رو خردن

عبدالزهرا گفت...

انقدر ما نامردیم که ارزش یه بار سر زدن رو هم نداریم

عبدالزهرا گفت...

زندگی صحنه یکتی هنرمندی ماست
هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود
التماس دعا
مبادا ما را از یاد ببری.
که من تنها و غریبم
ما هنوز به شما سر میزنیم
شما که بی وفا شدی نسترن خانم

عبدالزهرا گفت...

خدا را شکر
گفتیم یه کاری کردیم که شما از ما ناراحت شدی
خیلی دوستتون دارم
التماس دعا نسترن خانم
راستی نظر منو هنوزم پاک نکردی
نظری که توش نوشتم به موسوی رای دادم
خیلی خوشحالم کردین که سر زدین