۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

سلام خدای سبز ها .......
خدایا میبینی چقدر دروغ و ریــــا جامعه ما را که هزاران نفر در روز برات نماز میخوانند و نامت را میخواندد فرا گرفته؟؟؟؟؟
می بینی با نام یارانت! با نام حسین چگونه بازی میکنند؟
چشمشان را بر روی حقیقت بسته اند و ادعای بینایی میکنند.
خدایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا خواهش میکنم که بلایی سرشان نازل کن که عبرتی باشد برای جوامع دیگر!
اول میگویند کسی را نکشته ایم ! بعد در روزنامه همشهری امروز می نویسند که  8 نفر کشته شده اند! اونم با کوچکترین فونت!
خدایا خودت به دادمون برس! امام زمانمون رو برسون ! بذار خودش بیاد و با شمشیر حق گردن دروغگو ها رو بزنه!!!!
خدایا دیگه خسته شدیم ! میرن با اتوبوس های ولوو به شهرستانی های غافل پول میدن و اونا میکشونن تهران واسه اینکه بگن ما زیادیم!
خدایا بهشون میگی بالای چشمت ابروئه گاز اشک آور میزنن تو صورتت!
با سنگ و چوب و چماق و اسلحه میوفتن جونت!
آخ آخ آخ خامنه ایی اگه اون دنیا گیرت بیارم خرخرتو میجوم!!!!
انقدر تو این دنیا نفرینت میکنم که خدا مثله یه سگ کثیف جونتو بگیره!
چرا که وقت زندگی مثله یه سگ کثیف زندگی کردی!
خدایا مارو دریاب!

۴ نظر:

سکوت گفت...

سلام دوست عزیزم
ما تو شهرستانیم
عاشورا هم رفتیم شعار دادیم
خدا رو صدا زدیم
بلند تر از همیشه صدها بار داد زدیم الله اکبر الله اکبر ولی اینگاری خدا بد جوری با ما قهره
الان فیلم اون ماشینی که روی تن برادرها و خواهرامون رد شد دیدم
خدا لعنتشون کنه
کاش من زیر ماشینش بودم
دیگه خسته شدم به قرآن
کم آوردم از بس دیدم زدند و کشتند
یا ابولفضل عباس ریشه ی ظلمو بزن
بازم بیا پیشم
از بس دشمننا تو وبم بهم فحش دادن خسته شدم
بیا باشه؟
منتظرم
سکوت

محمدرضا . م گفت...

درود رفيق
ما سبزيم و بيشمار
با بهار بر مي گرديم وريشه خزان را از فصل هايمان مي كنيم

نغمه گفت...

سلام دوست عزیزم
خیلی قلم زیبایی داری.مرسی از اینکه از این حکومت...مینویسی.
ما سبز و بیشماریم.

سکوت گفت...

ما سبزیم ما بیشماریم
هشدار مهم::
شایعه ها رو باور نکنید