۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

سلام به دوستای گلم. اول مرسی از نظراتتون. دوم تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالارشهیدان امام حسین (ع)
یه اتفاق جالب دیروز نه پری روز برام افتاد! واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای انقدر اون صحنه رو بالا پایین کردم که از حفظم. خدایا من خواب نبودم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نمیدونم چرا تو این روزا دلم میخواد برم خرخره بعضی ها رو بجوم که فقط وفقط دروغ سرهم میکنن!!!!!
دروغ دروغ. دروغ.
میگن قرآن پاره شده! آخه آدم عاقل چرا میای با استفاده از دین مردم تحریکشون میکنی؟
چرا دروغ میگی؟ مگه به اون دنیا اعتقاد نداری؟
اگه قرآن پاره شده کو فیلمش؟
کو عکسش؟
میگین آدم نکشتین؟ اما ما فیلمشو دیدیم. ما خودشو دیدیم. دوستای گلم ! ما آینده این ملت هستیم. نذارین آیندمونو یه مش آدم مفت خور و دروغگو تحت الشعاع قراربدن.
من از همین جا از مقام رهبری میخوام که این چرندیات رو باور نکنه !
نترسید نترسید ما همه با هم هستیم!!!!!!!
ســـــــــــــــــــــــــــــبز باشید!
فعلاً بای

۴ نظر:

عبدالزهرا گفت...

سلام به نستر خانم عزیز
خیلی به شما علاقه مندیم
ممنون که ما رو یاد میکنی
التماس دعا
درباره مطلبی که گذاشتی فقط میتونم بگم که خدا فرج امام زمان(ع)رو برسونه
من نمیدونم حق با کیه
به قول آیت الله بهجت روحی له الفدا که میفرمود:ما خودمون رو اصلاح کنیم ..اصلاح جامعه بماند
حالا حکایت منه نسترن خانم
به امید روزی که عدل حکم فرما شود

عبدالزهرا گفت...

مرا خم ابروی عباس دیوانه کرده
نسترن جان خیلی دوستتون دارم
دوستدار شما و هر اهل دلی
حیف که از هم دوریم و الا دوست داشتم شما روزیارت میکردم
التماس دعا

عبدالزهرا گفت...

ای که در دو عالم یکتایی
گره گشای دلهایی
تو برق شمشیر مولایی
تو عشق زهرایی
یا ابالفضل
قلبم حرم عباس
عشقم علم عباس
روحم شده در دستان تو
اقا به تو دل دادم
از غم دگر آزادم
شور دل ما بی اندازه کن

عبدالزهرا گفت...

مبگم نسترن خانم دلت حسابی پره ها
خوشحالم که زودتر به ما سر میزنی
التماس دعا دارم در این ایام ماتم اهل بیت که کاروان اسرا رو دارن میبرن