۱۳۸۸ دی ۱۴, دوشنبه

سلام دوستای پروانه ایی من!
مرسی از اینکه برام نظر میذارین و باهام همدردی میکنین!
دندونم خیلی خوب شده ! آخه عقلم داره کامل میشه !! هو هو هو
راستی از دنیای تاریکمون چه خبر؟؟؟
گاهی وقتا فکر میکنم که کاش جایی رو داشتم که از همه چیز و همه کس دور بودم !
کاش کشاورز بودم و به هیچ چیز جز خدا و تجلی او در گیاهان فکر نمیکردم!
بار خداوندا کمکمون من!
دوستای عزیزم بیایید دست به دست هم دهیم و ریشه ظلم رو بکنیم !
یکی از دوستام امروز بهم پیشنهاد داد که وبلاگم رو سیاسی نکنم !
در جوابش میخوام بگم که آقای نورالدین خان که از ترست بر خلاف عقیدت رفتار میکنی!
وبلاگ من مال اوناییه که حق دوستن و جای امثاله تو نیست!
به من میگی من زد دولتم ولی میری تو وبلاگ مهدیان که خودت میدونی کیه مینویسی داداش نفست حقه و ....
می ترسی همه نظرتو ببینن !
می ترسی که بدونن به موس ..... رأی دادی؟؟ تا ترسوهایی چون شما وجود دارن ما ها ضربه میخوریم!!!
نورالدین عزیز ( عبدالزهرا ) حضرت زهرا هم به حرمت نامی که از او بردی از تو انتظار داره تا سخن حق بگویی و جانب ظلم رو نگیری!!!!
خب دوستای گلم اینو گذاشتم چون دوست داشتم شما بدونید من با آدمای  ترسو  چطوری رفتار میکنم!
دوستتون دارم
مواظب خودتون باشید . 
نظر هم یادتون نره


۱ نظر:

Ehsan Ataei گفت...

سلام داشتم دنبال مستند خون سبز می گشتم وبلاگ شما رو دیدم جالبه همین الان پروفن خوردم بابت پرکردن دندونام
امیدوارم بنویسی از همیشه تا همیشه امیدوارم بی خشونت دنیای آرومی داشته باشیم به امید نوروزی سبز